lauantai 21. tammikuuta 2012

Odottavan aika on pitkä..

Niin kuten tuossa aiemmin jo mainitsin et meille tulee karvanen vauvva :) elikkä semmonen pienenpieni kääpiöpinseripoika muuttaa meille helmikuun loppupuolella.. Tää ei malttais millään oottaa!!
Ens lauantaina ollaan siskon kans lähössä katsomaan kyseistä pentua..

Tässä tätä mun luonnetta (hetikaikkisamantien) koetellaan.. meinaa kärsivällisyys loppua.. onneks tuo lapsen saaminen vähä kasvatti mun lyhyttä pinnaa, sitäkään ei odotuksen alkuaikana meinannut millään jaksaa oottaa yhdeksää kuukautta. Neiti kumminki synty keskosena sit viikolla 34..

Kuvaa koiranpennusta en vielä voi julkasta ku eivät oo omia ottamiani mutta jospa viikon päästä voisin kuvaa pikkupallerosta laittaa <3

Asiasta sitte toiseen laitaan. Te raskaanaolleet/olevat, onko teille tullut rtestiin haamuviivoja? vai ihan selkee plussa. Ite nimittäin aamulla tein testin johon "haamu" ilmestyi..

Tässä nyt jännityksellä ootellaan josko parin päivän päästä uudessa testissä ois tummempaa viivaa..
(vaan arvatkaa malttaako tää oottaa paria päivää?) :D

5 kommenttia:

  1. Oi jänskää! :) Mulle tullu aina selekee viiva testiin, ja hih, tästä kolmosesta en ees tehy testiä ku olin muutenki varma. ;D

    VastaaPoista
  2. mulla tuli tuommoinen ihan haalee viiva silloin kun poikaa aloin oottaa. Just ja just näkyi että siinä viiva oli. tuosta voisi päätellä että teille on tulossa ihan oikea ihmis vauvakin! :)

    VastaaPoista
  3. Jänskää todellakin :) nyt vain odotella :D aattelin kyllä varata ajan varhaisultraan, saan jonkinmoisen mielenrauhan. viime raskaudessa kun oli kaikenmoista :/

    VastaaPoista
  4. Mulle tuli kans ekaan testiin haamuviiva, seuraavassa olikin sitten jo ihan kunnon viivat :) Onnea kovasti!

    VastaaPoista
  5. Voi että, ompa jännittävvää! :) Mulla tuli ekasta haamuviiva jo ennen ku menkkojen ois pitäny tulla ja sitte tästä toisesta kohta syntyvästä tuli heti voimakas viiva. Että näyttää kovasti siltä, että teille on pikkukakkonen tulossa<3 :) Palio onnea ja tosiaan mukava,kun tulit mun lukijaksi, sait vastalukijan minustakin. :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! :)