maanantai 20. helmikuuta 2012

kuulumisia..




oma koti rakkahin <3

Menipäs taas viikonloppu nopeasti ohi.. isi lähti aamuyöstä taas töihin ja arki alkoi.. :) Meillä oli viikonloppuna pikkuvieraita yökylässä, mun pikkuveli ja siskontyttö. Kyllä oli S:n onnenpäivä ku oli leikkikavereita, syötiin ja muksut oli pihalla, illalla ei meinannu millään meno rauhottua ku yövieraat kiipes yläkertaan nukkumaan.. Hirvee lumimyräkkäki oli viikonloppuna, ei meinannu tareta nokkaa pistää ovesta ulos. Tänä aamuna taas oli jotenki niin kevääntuntua, kävin aamusella roskia viemässä ni pikkulinnut laulo, piti oikeen pysähtyä et millon mä oon viimeks tota ääntä kuullu..kyllä se kevät sieltä kohta tulee :P koko päivän sit paistanu aurinko ja vesi tippunu räystäiltä, näitä lisää kiitos :) taidetaan tytön kans vielä lähtee mun pikkusiskoa vastaan ku se tulee koulusta tänne :) Eilisilta meni melko myöhäseen ku käväsin kauppareissulla kahvilla rakkaalla ystävälläni :D ja hän oli viimein myös perustanut blogin!
jäipähän maalaamista tulevalle kesääkin ;D
lumimyrskyn keskeltä löyty nuin kiva puukin :D
NAM oon rakastunu porkkanapihveihin! Hyviä ohjeita???
tuparivieraita kävi (mun perhe) toivat kauan kaivatun saunasetin <3 kyllä nyt kelpaa saunoa!

Heips muuten rakkaat lukijat! Olen haaveillut uudesta kamerasta pitemmän aikaa. Millasia kameroita teillä on? Hyviä ja huonoja puolia?  Ja hei anonyymit, jättäkää tekin kommenttia :)

9 kommenttia:

  1. Kaunis koti teillä :) Mulla on ihan tavallinen digikamera, Canon Powershot. Ihan hyvä peruskamera mun mielestä ja hyvässä valossa saa tarkkojakin kuvia. Jotenkin vaan kovasti kuumeilen digijärkkäristä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) mulla on kan pikkusiskon Canon Powershot lainassa :) tässä on vaan nuo patterit jotka ei monen kuvan verran kestä :D joku Canon EOS1000 tai 1100 vois olla kiva :)

      Poista
    2. Mun tää on akullinen ja akku kyllä kestää tosi kauan. Jos nyt oikein osaan katsoa niin tää on Canon Powershot A3300 IS :)

      Poista
    3. no sit ei oo samanlaisia nää meijän kamerat. tää näyttäs olevan SX120 IS. joko oot hyvän tulevan kameran löytäny? ;)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitos <3 pikkuhiljaa jo alkaa uskomaan että viimein on se oma koti, josta on haaveillu niin kauan

      Poista
  3. Ihana koti :) mulla on canonin eos1100 kamera ja oon kovasti tykännyt. Se on ihan riittävä harrastus kuvaukseen, pitäis vielä jaksaa enemmänkin harjoitella niin pystyis paremmin käyttään kameran ominaisuuksia hyväksi:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) onko siinä sun kamerassa videokuvaus hyvä? mä oon ihan alottelija nuissa kuvaushommissa vaan eikö se työ tekijäänsä opeta :D

      Poista
    2. On se ihan hyvä se videokuvaus,tai mulle ainakin riittävän hyvä :) joo niin määkin oon ihan alottelija :D

      Poista

Kiitos kommentista! :)