maanantai 5. maaliskuuta 2012

Harrastuksia

Ei mitään järkevää postausideaa tullu ni aattelin tällä kertaa vähä mun harrastuksista :) eli niitähän on niiiiinkin hurjasti ku pianon soitto ja metsästys :D ja myös vähemmälle jäänyt hevostelu :)

Elikkä pianon soittoa mä oon harrastanu niin kauan ku muistan, eli ihan minipienestä lähtien. Piano on aina ollu kotona ja se on uskomaton vehje, vaikka kuin ois huono päivä niin kuulokkeet päähän ja soittamaan ni alkaa mieli muuttumaan :) eikä haittaa vaikka ois nupit kaakossa (kiitos kuulokkeet) säästyy muiden korvat :D toinen homma (saattaa kuulostaa HIEMAN hölmöltä) mutta kesähelteillä soittelen joululauluja, viilentää kummasti ;) ekan ikioman Roland digitaalisen ostin viime keväänä <3
Sitten toinen mun harrastus, metsästys. Mieheni on ihan pienestä asti ollut kova metsämies, ja eipä ollut omituista että se sai mut höynäytettyä mukaan :D jotenki se luonnossa oleminen, nuotiolla istuminen, kahvin keittäminen ja rauhassa oleminen koukutti mut. Mukana olin miehen mukana niin veneellä kuin järven rannalla istumassa. Kerran se sitten ohimennen lupas mulle että jos mä käyn joskus metsästäjätutkinnon niin hän ostaa mulle oman  haulikon. Salaa mieheltä sitten ilmottauduin tutkintoon. Tentin pääsin läpi ja ilmoitin miehelle että oli kallis lupaus :D no mies piti sanansa ja käytiin tilaamassa mulle oma ase. :) Asetta hakiessa kävimme paikallisella ampumaradalla kokeilemassa, minä 11 cm kiilakorkkareilla.. siellä ollutta miestä varmaan huvitti aikalailla, sanoi nimittäin mulle että mulla ei ehkä oo parhaat maholliset kengät tähän hommaan :D poliisilaitoksella kun kävin asetta näyttämässä niin kysyin onko hevosen selästä metsästys lain mukaan sallittua, vastauksena kunnon naurut, vaan eipä osannut vastata, periaatteessa kuulema ei ole moottoriajoneuvo :D no jäi kuitenki kokeilematta, koska hevoseni lähti eri paikkakunnalle ylläpitoon.. siitä se minun ura alkoi, miehen kans käytiin merellä sorsajahdissa parin päivän reissu ja voin kertoo että oli kivaa :) (vaikka vaikee ehkä kuvitella) :D

S:aa oottaessani H ei mua enään mukaan ottanutkaan, tuumas vaan että hän ei varmana lähde metsästä kuskaa mua synnärille, vaikka tarkistin kyllä neuvolasta että mukaan kyllä ois uskaltanu lähtee mut ite ei välttämättä ois kannattanu ampua. Nyt ymmärrettävästi tää harrastus jääny vähemmälle S:n takia, vaan jospa me päästäs miehen kans kahestaan ens syksynä yks parin päivän reissu tekemään :) toivotaan toivotaan :))



Loppuun vielä kuva rakkaasta hevosestani josta jouduin ajanpuutteen takia luopumaan :) vaan tästä ei hevonen enää parane :) maailman paras luonne <3 vaikka väliin olikin melkoinen muuli mutta silti niin kiva pallero :)

Tehkääpä muutkin harrastuspostausta! :) Ois kiva lukea teidänkin harrastuksista.

4 kommenttia:

  1. Ihana heponen. ♥
    Kivoja harrastuksia.
    Ittellä ratsastus kanssa kokonaan jäänyt, eli nyt vaan kotosalla itte harrastelen jumppaa ja askartelua ym.ym. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on :) säki oot ratsastanu? oliko sulla oma vai kävitkö jossain tallilla? kotosallahan sitä sitte pystyyki harrastelee näitä muita juttuja :) ite aina muutaman illan muistan jumpata ja sit se unohtuu ;D

      Poista
  2. Mä kävin kerran ratsastaan pienenä, mutta sain niin kamalan allergiakohtauksen, ettei äiti enää sen jälkeen uskaltanut viedä :D Oon harrastanut taito- ja muodostelmaluistelua pienestä asti ja sen lisäks lenkkeilen ja jumppailen ja hiihdän. Pianoa osaan kans jotenkin soittaa,pienenä soitin myös huilua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ai että :/ tympeitä nuo allergiat, ne vähä osaa rajottaa tekemisiä :( voi vitsi, taitoluistelu on niin siistiä :) urheilu on aina hyvä harrastus :) pitää itteeki ottaa niskasta kiinni nyt ja tiputtaa viimesetki kilot :DD

      Poista

Kiitos kommentista! :)