maanantai 26. maaliskuuta 2012

siivousjärkytystä!!

Huhhuh, eipä ole kerennyt tännekkään tulla kirjoittelemaan pitkiinpitkiin aikoihin.. hyvä ku kerenny pikasesti käyä selailemassa teidän blogit :) Tässä tapahtunut kaikenmoista, anoppilan väki muutti tänne meijän yläkertaan ku heillä alko omassa talossa remontti. Meillä ku tietokone yläkerrassa ni ei oo iltosin viitsiny tulla istuskelee tänne, että saa työläiset nukkua :))

Itekki ilmottauduin työnhakijaksi ja laitoin tytön hoitojonoon. Tietty mielellään oisin vielä tulevan kesän kotona ku nyt voi S:n kans jo tehäkkin jotain pihalla. Ja ei sen puoleen että ois melkosesti tekemistä tuossa pihalla, siivota kaikki  lumen alta paljastuvat viimeset rakennusjämät.. Vaan kovasti pitää toivoa että S sais joskus pikkusisaruksen, ei tarvis työasioita miettiä..

Vaan miehen vanhemmat osti sen Rainbow-vesi-imurin.. Ei voi muuta sanoa ku että mun imurikuume kasvoi!! ongelmana on vaan se hinta.. :D mutta ku imuroin meijän sängyn petarin (2 vuotta vanha, näyttää hyvin valkoiselta ja puhtaalta) ni kaikkee muuta, mua oksetti  nähä se vesisäiliö ja et mä oon oikeesti nukkunu tollasessa sängyssä!! vesi oli  ihan mustaa, täynnä "hiirenpesiä" hirveitä pölypalleroita, ja päällä  muutaman sentin vaahtokerros (ihoa).. hyi saasta!! sama homma meijän iso karvamatto, ihan älytöntä. Ja mä  kun oon luullu siivoavani, parhaana päivänä imuroin 3 kertaa, muuten vähintään joka toinen pv..mutta selvispä ainaki  että ei oo kovin tehokasta siivoomista ollu.. mä vaan niin haluan tollasen imurin!!


 Tässä vähä vanhempia kuvia, mies toi mulle naistenpäivänä kukanki oikeen ;D ja tein sit voileipäkakun naistenpäivän kunniaksi, meni kyllä ku kuumille kiville. Mä vaan niin rakastan voileipäkakkua! "tosi laihduttajan ruokaa" :D noh, elämä ois tylsää jos ikinä ei sais herkutella :P

Käytiin vähä retkellä miehen vanhempien metsässä, siellä olivat miehet metsätöissä, ihan niinku "ennenvanhaan" :) paistettiin makkaraa ja juotiin kahvia ja tyttö ja koira nukkuivat samassa pulkassa päiväunetkin. ja aurinko paisto  <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! :)