sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

kesä tuu jo..

Alkaa jotenki kyllästyttää tää lumiräntäloska mitä tuolta taivaalta tulee päivä toisensa jälkeen.. tulis taas kunnon aurinkoiset kelit pian! Mä oon hurahtanu lenkkeilyyn.. ja sehän ois älyttömän hauskaa oikein aurinkoisella ja lämpimällä ilmalla ;D Muutama päivä takaperin kävin eka tytön päikkäriaikaan n. 3 km lenkin, iltapäivästä sit miehen veljen vaimo soitti ja kysy et lähetäänkö lenkille, no ei muutaku uus reissu ja sillä kertaa 10 km.. vois varmaan vähä rauhallisemmin alottaa ettei innostus heti mee.. ja tää miehen veli vaimoineen alkaa rakentaa meijän naapuriin!! mä niin ootan sitä, on sit viimein kaveria tälle kylälle ja meijän tytötki on vaan vuoden ikäerolla et on leikkikaveriaki ku vähä kasvavat :)

Käyttekö te urheilemassa/lenkillä/salilla yksin usein, vai onko lenkillä aina lapset mukana?

 Koiraa S haluais niin kovasti talutella, ilmeisesti tällä hetkellä hauskinta mitä ulkona voi tehä..
Pääsiäisen aikaan käytiin koko perheellä järvellä kestohankia pitkin lenkillä, tyttökin nukahti pulkkaan päikkäreille ja koiraki onnistuneesti irti koko reissun, ja jopa pysyi tallessa :D oli kyllä mahtava keli sillon, ois nytki.. :) niitä ootellessa :P

2 kommenttia:

  1. Mä käyn yleensä lenkillä yksin, ei toi neiti jaksa n. tuntia istua vaunuissa (eikä myöskään suostu nukkumaan päikkäreitä vaunuissa) :)

    VastaaPoista
  2. Mulla on yleensä vähintäänki jompikumpi lapsista mukana lenkillä, mutta välillä on pakko käydä yksinkin, että hartiat saa vähän liikettä :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! :)