maanantai 14. toukokuuta 2012

Vihertäävihertää

Kyllä tuo aurinko vaan ihmeesti antaa energiaa, kävin ahkerana siskon kans ostamassa salikortit, hetipuolin sit käytiinki vetämässä 1,5 tunnin treeni, seuraavana aamuna olikin "hieman" selkälihakset kipeenä, ja juu tiedän että mun selkälihakset on surkeimmasta päästä ikinä.. jopa huonommat  ku mun poikki pätkästyt vatsalihakset.. :D mut jospa nyt motivaatio pysys ja pääsis vähintään kerran viikossa salille.. Vois jopa haaveilla pääsevän joskus siihen kuuluisaan rantakuntoon :D
niin  sinistä

Äitienpäiväkin oli ja meni, aamulla sain herätä siihen että mies kuskaa mulle housuja sänkyyn et nouse äkkiä ylös, ei muutaku kädet silmillä se kuskas mut olohuoneen ikkunan eteen seisomaan.. Unelmien täyttymys, terassilla oli vaaleenpunanen pyörä varustettuna  lastenistuimella!!! en edes pienimmissä haaveissa osannu kuvitella et H ois ostanu mulle pyörän! :) viimein päästään tytön kans ajelulle ja läheisen koulun leikkikentälle.. Aamulla sit käväsin ystävän luona mutkan ja hän oli pakannu mulle voileipäkakkua mukaan (juu ja todellakin olen voileipäkakkufriikki) että ei kyllä ois päivä voinu paremmin alkaa :D päivällä oltiin anoppilan pihalla grillaamassa ja sit sopivasti kattoo jääkiekkoa :) siinäpä se päivä meniki.
juu ei meillä jäkistä katota.. :DD

Onko täällä muita jääkiekon katsojia??! Mä oon niin koukussa siihen, ei pelin peliä voi jättää katsomatta.. Ja nyt ku tyttö on sairastellut ni on ollu aikaa olla täällä kotona ja kattoa muidenki maiden pelit :DD tosiaan meille rantautu oksennus/mahatauti. Ensin S oksensi yhen yön, minä seuraavan illan ja anoppi sit seuraavan.. no nyt näyttäs että se ei häipynytkään vielä vaan tuli Saraan uudestaan.. voi äitin pikkureppanaa.. kyllä ei taas painokontrollissa tykätä.. neidillä ku ikää on 1 v 9kk ja painoa löytyy n. 8 kg.. ei kestäis hirveenä sairastella.. mut  jospa se tästä pikkuhiljaa helpottas..

"tetteä" kahtomassa



2 kommenttia:

  1. Voi miten ihana lahaja!<3 :) Meiläki vielä tuo pyörän istuin ostamatta, nyt ei päivisin pääse yksin neitin kaa, ku tuo pikku-ukkeliki, mutta sitte ku ukkeli kasvaa nii ostaa toisen istuimen nii pääsee koko pereellä liikkeelle. :)
    Mää sain äitien päivälahjaksi semmosen niiin ihanan kokovartalopeilin! :D josta oon nii haaveillu<3 :)

    Nii ja täälä kans yks ERITTÄIN innokas jäkiksen kattoja! :D Joskin osa menny ohi näitten lasten takia, mutta sitä se on. :D

    Pikaista paranemista teille sinne!

    VastaaPoista
  2. Joo olin kyllä todella yllättyny lahjasta :) Ei sitä varmasti kahen kans niin vaan lähetäkkään pyöräilee, mä aattelinki että nyt niin nautin ku tytön kans vielä voin tehä kaikenlaista, jos meille joskus tulis se toinenki lapsi ni sit sitä ei samanlailla mennäkkään enää :)
    Ihana et sait mieluisan lahjan sinäkin :)

    Meillä tyttöki istuu sohvan nurkassa aina jäkiksen aikaan, siihen se syliin yleensä nukahtaaki <3

    Kiitos! Jospa tää ois nyt ohi mennyt että päästäs aamulla markkinoille ihmettelee :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! :)