maanantai 10. syyskuuta 2012

Joulu tulee

No ei nyt ihan vielä kuitenkaan mut ompahan mitä oottaa :D Tänä aamuna mittariki näytti VAIN 2.2 astetta ja auton ikkunat oli ihan jäässä.. Me ollaan jo muutamana päivänä laitettu leivinuuniin tai takkaan tuli ja kyllä on niin kodikkaan näköstä. Aamulla ku ei talossa ollu lämmintä ku reilu 17 astetta, maalämpöpumppuki piti kesälomansa jälkeen pistää pyörimään, että taretaan täällä.
 Onko teillä muuten kokemusta Dermosilin tuotteista? mulle sisko suositteli niitä ja tilasinki uuden hoitoaineen, koska tää maha-asukas on päättäny pistää mun hiukset niin hirveeseen kuntoon et yhtä säkkärää koko pää, jotenki niin kuivunu että lähtee hirveitä kasoja hiuksia päästä ku niitä alkaa selvittää, onneks mulla kumminki hiuksia löytyy muidenki eestä et en oo ihan heti kaljuuntumassa :D ja sit tilasin yhen kasvovoiteen, koska tää maha-asukas on MYÖS päättänyt pistää mun ihon huonompaan kuntoon ku ikinä. On meinaan huumorintajunen tyyppi ilmeisesti ku rääkkää mua :) oisko teillä mitään kokeilemisen arvosia vinkkejä näihin mun "ongelmiin"??

4 kommenttia:

  1. Mäki haluun takan :( Nimittäin samoihin lukemiin täälläkin mennään jo aamuisin ja kämpässä on kylmä :S Mikähän tässä sun sivustossa on kun ei toimi toi lukijat kohta? Olis kiva klikkautua näilläkin tunnuksilla lukijaksi niin päivittäisi sinne bloggerin listalle sun uusimmat postit:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä kans ihmetelly samaa ja koitin käyä painelemassa vaikka mitä asetuksia ni ei tuu näkyviin tuo lukijat-kohta. Jossaki luki vaan et toimii vain dynaamisessa näkymässä tai jotain.. mut näyttäähän tää toimivan muillaki vaikkei oo se ihme blogimalli käytössä.. :(

      Poista
  2. Meillä myös takassa poltettu puita iltaisin :)

    Mä oon käyttänyt Tigin suihkutettavaa ja hiuksiin jätettävää hoitoainetta + harjana tangle teezer http://www.tangleteezersuomi.com/

    Mutta eikös se niin ole, että tyttö vie sen äidin kauneuden ja poika saa äidin hehkumaan ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitääpä ottaa kokeiluun sit tuo tigi jos ei dermosil toimi.. :) juu ei oo kovin hehkiä olo, ennemmin hieman räjähtäny.. :D

      Poista

Kiitos kommentista! :)