tiistai 9. lokakuuta 2012

Neuvolalääkäri

Eka neuvolalääkäri takanapäin, tosin oli jo viime viikolla. Kaikki oli edelleen hyvin.  Vauvan mitat vastasi viikkoja, joita tuolloin oli 15+0. Istukka onneks on takaseinässä, sitä mä pelkäsin hirveesti et jos kasvaa leikkausarpeen kiinni niin ois taas sektio eessä. Seuraava käynti onkin tän kuun viimenen päivä ja sit aletaan tosissaan odottaa rakenneultraa, joka onki heti marraskuun alussa :))

Harrastaako teistä muuten kukaan pilatesta tai onko kokemuksia siitä?

6 kommenttia:

  1. Sun pitää ladata puhlimeen bloggerin appsi :)

    Mä en oo viel kokeillu pilatesta, mutta tarkotuksena olis kokeilla. Valkoista ja kiekuraa blogin kirjottaja ainakin harrastaa pilatesta kun mulle siitä kommentoi, niin kysäseppä sieltä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmm mistähän löydän sen appsin? :DDDD

      pitääpäs udella :))

      Poista
  2. Mäkin pelkään, että taas olis sektio edessä. Mulla tehtiin viimeks sektio vauvan ison koon takia ja nytkin maha kasvaa sitä tahtia, että saa nähä millanen pikkujätti tällä kertaa on tulossa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo inhottavaa pelätä, itessäänhän se sillä synnytyshetkellä on helpompi mut se paraneminen.. ei kiitos ikinä :// onko sulla raskausdiapetes vai muuten vaan ovat hyvänkokosia?

      Mulla tehtiin hätäsektio ku napanuora lähti tulee eka :( sen puolesta ois mahollisuudet alakautta synnytykseen tällä kertaa.. mut pelottaa silti :D

      Poista
    2. Sokeriarvot oli ainakin viime raskaudessa hyvät. Ei mitään syytä löydetty miksi esikoinen oli isohko (4,2kg). Mutta ite oon ollut syntyessäni melkein 5kg, joten voi olla perinnöllistä. Nyt mun pitäisikin saada taas kokoarvio, mutta saa nähdä annetaanko sitä!

      Hui tota sun kokemusta, mulla onneks oli suunniteltu sektio vaikka sekin tuli vaan vajaan viikon varotusajalla.

      Poista
  3. mää harrastan pilatesta, voin kyllä niin suoxitella sitä. On kyllä hyviä kokemuksiz siitö itellä. :) soppii myös raskaana olevalle.

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! :)