tiistai 11. joulukuuta 2012

Pelkoja

Hassua.. S:n synnyttyä mä aattelin et sit jos meille tulee toinen niin mä oon varmaan sydän kurkussa koko ajan.. No.. Tonne noin puoleenväliin asti pelkäsin keskenmenoa, mutta nyt pelottaa, jos tää syntyy pian etuajassa.. Mitään nerkkejä siitä tosin ei ole.. Sit mua pelottaa se mahollinen kalvokiinnitteinen napanuora, siitäkin neuvolahoitaja sano et hänen työuran (yli 20 vuotta) aikana kuulema muutamalla on ollu se et ennemmin mä voitan lotossa kuin et ois uuestaan se.. Eli kai todella harvinainen.. Ja vielä mua pelottaa se jos joudun sektioon, mikään ei oo mulle pahempaa kuin se että olisin hereillä ku mut leikataan.. Päivä kerrallaan eteenpäin.. Jospa mun pelot ois turhia ja tällä kertaa meniskin kaikki hyvin ja ois "normaali" synnytys ilman mitään äksöniä.. :D kirjottelen tässä paremman synnytyskertomuksen siitä edellisestä ei lähimainkaan normaalista synnytyksestä..


1 kommentti:

  1. Kaikki menee varmasti hyvin <3 Meillä tuo esikoinen tuli sektiolla ja pelkäsin kans ihan kuollakseni sitä, jännitin leikkauspöyälläki vielä niin paljon et se koko pöytä tärisi :D Mutta hyvin se kuitenkin meni, paremmin kuin kuopuksen alatiesynnytys :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! :)