tiistai 22. tammikuuta 2013

Haaste

Kiitokset Amandalle haasteesta! :)

Ohjeet:
Tämän pienen palkinnon tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, jolla on alle 200 lukijaa.

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaaja, jolla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.

11 asiaa minusta:

1. Olen 158 cm pätkä.
2. Mulla on ollut koira, hevonen, kaneja, hamsteri.
3. Harrastan(ut) metsästystä, se on tosin jäänyt vähemmälle lapsen myötä.
4. Oon asunu koko elämäni samassa tuppukylässä (kaupungiksi tää kyllä on ristitty).
5. Mulla on oikeestaan kaikki haaveet toteutunut, aviomies, lapsi(a), omakotitalo maalla, uus auto, ollaan terveitä, mistä mä haaveilen? lomamatkasta perheen kans lappiin :D
6. En tiedä mitä haluan tehdä työkseni. Ammatiltani oon taloushallinnon merkonomi..
7. Mulla on 12 sisarusta.
8. Tykkään pienistä "turhamaisuuksista"; rakennekynnet, kasvohoidot, hieronnat, yms<3
9. Oon ollu teininä niin kriminaali että vieläki hävettää..
10. Mua on alkanu kammottaa tuleva synnytys, se että jos mies on töissä etelässä, jos pitää yöllä lähteä, millä lähen, mihin saan tytön hoitoon.. matkaa sairaalaan on 100 km, joudunko pian synnyttää ilman miestä..noh, päivä kerrallaan..
11. Haaveilen mä sitteki uudesta tietokoneesta.
 
Vastaukset kysymyksiin:
1. Vahvin luonteenpiirteesi?
Jos mä päätän jotain ni sen on tapahduttava heti! Tää on huono piirre.
2. Mikä tekisi sinut nyt iloiseksi?
Se että meijän isimies tulis kotiin nyt.
3. Mihin haluaisit matkustaa?
Lappiin <3
4. Mikä on unelma-ammattisi?
Poliisi tai opettaja. Kumpaakaan musta ei tosin tuu koskaan.
5. Onko sinulla tatuointeja? jos ei, minkälaisen haluisit?
Noup. Haluisin tytön nimen ja ehkä syntymäajan johonki.
6. Lempikarkki?
mmm.. ei taida olla, en hirveenä harrasta karkinsyöntiä..:)
7. Mihin tv-sarjaan olet koukussa?
Uusi Päivä :D
8. Viimeisin nähty elokuva elokuvateatterissa, mitä pidit siitä?
En muista millon oon ees käyny leffassa..
9.Tykkäätkö laittaa ruokaa?
Joo sillon jos se onnistuu :D
10. Oletko ollut jossain onnettomuudessa/ läheltä piti tilanteessa?
Öö en kai.. vai jos sydänleikkauksessa tapahtunutta ku mun sydän ei meinannutkaan lähtee käyntiin voi sanoa läheltäpiti tilanteeksi.. tai hätäsektioon joutumista.. oon mä sitteki ollu yhessä onnettomuudessa. Kaverin kans 13 v ajettiin sen iskän lava-auto pöpelikköön 120 km/h vauhissa ku tie loppu kesken, hengissä selvittiin ja vähin vaurion.
11. Piilevä kykysi? :D
Hmm.. piilevä .. jaa-a.. empä kyllä oo löytäny sitä vielä :DD

Omat kysymykset:

1. Mistä et luopuisi mistään hinnasta? (tavara)
2. Mitä olet aina haaveillut tekeväsi vielä joskus?
3. Kaukaisin paikka mihin oot matkustanut?
4. Pitkäaikaisin harrastuksesi?
5. Mihin haluaisit muuttaa?
6. Lempiruokasi?
7. Tupakoitko?
8. Omistatko/oletko omistanut eläimiä?mitä?
9. Onko sulla ajokortti?
10. Mikä on tavoitteesi tälle vuodelle?
11. Oletko saavuttanut elämässäsi sen minkä olet halunnut?

Tää on ollut niin monella että tekee kuka ei oo vielä tehnyt :))

Postaustoiveita muuten oisko??! :)

1 kommentti:

Kiitos kommentista! :)