keskiviikko 23. tammikuuta 2013

Mummulaan

Me vietetään tosipaljo aikaa viikolla mummulassa, siis mun vanhemmilla. Tällä viikolla ollaan joka päivä oltu siellä ja oikeestaan koko päivä. Siellä on mun reilu 4-vuotias pikkusisko mitä parhain leikkikaveri ja täti S:lle. Ja päivän mittaan tulee isommat leikkikaverit koulusta. Sinne ku mennään ni ei tyttöä paljoa näy ku vilahtaa leikkimään johonki. Tää mun pikkusisko on myös hyvä syöttöapu, Sn syömiset ku on nii hirveen tarkkoja.

Ja mullaku menee päivät nopeempaa ku saa äitin kans juua kahvia ja useimmiten siellä on myös mun vanhempia sisaruksia. Paljo myös mun 15v sisko tulee meille sit yöksi ja kulkee meiltä koulussa. Ehkä huomaa etten mä viihy yksin. Onneksi mulla on kuitenki tuo pieni seuralainen aina. Siksi onki vähä ahistava tuo miehen työ.. Torstaista sunnuntaihin me sit ollaan aika tiiviisti ihan vaan kotosalla kun isimies kotiutuu. Samoin mun oma isä, ovat siis samassa työpaikassa mun miehen kans. Siksi me äitin kans vietetäänki reissuleskien p***amaanantaita :D

Vaan mepä lähetään pukemaan ja suunnataan taas päiväkahville mummulaan, pikkusisko jo soitteliki että oli löytäny uusia hellokittyjä :D

Vieraileeko muut mummuloissa yhtä ahkerasti vai asustaako isovanhemmat kaukana?

Aurinkoista keskiviikkoa kaikille! :)

Täällä tänään niin sininen ja aurinkoinen taivas. Ihan kevätilma <3

6 kommenttia:

  1. Me vietetään melkein yhtä paljon anoppilassa aikaa. Oma koti on 450km päässä. Sielä mulla ei vaan meinaa aika oikeen mennä eteenpäin. ei oo oikeen tekemistä. Mut ei jaksa aina olla kotonakaa koko päivää näitten poikien kans. Mun miehen kotona on maatila niin mies on sielä päivät niin näkee sit sitä siinä välillä aina. Miehen pikkuveli on seiskalla niin se jaksaa meijän pojan kans sit riehua. Niin ite saa olla vähän vapaalla. Kesällä sielläki on vähän enemmän tekemistä ku pihalla voi touhuta. Mun kotona sit käydään ihan liian harvoin kun 6 tuntia menee matkoihin joskus enemmänkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi että. teillä on kyllä pitkä matka toiseen mummulaan.. :/ sinneppä ei ihan pikareissuja kovin usein vihti tehä.. onneks teillä kuitenki toinen mummula löytyy läheltä.

      Poista
  2. Ihanan läheisiltä kuullostaa sinun ja äitisi välit :)

    Me nähdään miehen vanhempia 2-3vkon välein, kesä ja loma-aikaan useammin. He asuvat meistä reilun tunnin ajomatkan päässä. Mun äitiä taas ei nähdä sen useemmin vaikka asuu 5km päässä :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo äitille voi onneks sanoo oikeestaan mitä vaan :) se on vielä sopivan lepposa tyyppi :D Hurjalta tuntuu aatella että miten sitä osais muutaman viikon olla näkemättä :/ ne on nuo matkatki oma hommansa aina lasten kans lähtee :) meillä ei onneks oo ku n. reilu 13 km. toinen mummula (miehen vanhemmat) onkin samantien varressa, väliä n. 100 m :D

      Poista
  3. Tän tulevan lapsemme mummulat on molempiin suuntiin kaukana (sijaisvanhemmat n.100km päässä ja mun biol. Äidille on 180km) Mun miehen vanhemmat ei ole enää elossa :( Ihan tyhmää.. mutta ei sitä tulevaisuudesta tiedä, jos muutetaan lähemmäs espoota tai jotain :) siis onnekas sinä ja sun lapset! ;)

    VastaaPoista
  4. nuo välimatkat on kyllä inhottavia, voihan sitä tietty aina miettiä muuttoa lähemmäs :D apua ainaki ois saatavilla paremmin. :) oon monesti miettiny et jos ei oo perhettä tai hirveesti läheisiä lähellä niin mihin sitä saa lapsen hoitoon jos tarve tulee.. niin helppo kun itellä nää mummulat on vieressä niin saa niihin tai kummeille vietyä :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! :)