perjantai 4. tammikuuta 2013

Neuvolaa 28+1

Eilen oli se mun pitkään odottama lääkärinneuvola, johon menin kädet täristen ja sen huomas ku verenpaineet oli yli 140/80 ja pulssiki vaivasen 102 :D enkä ees tiiä mikä mua jännitti.. Pikkutyypillä oli kaikki ok, painoa oli kerryttäny huimat vajaa 1100 g. Ja mikä ihmeellisintä, mun oma painonnousu per viikko oli yllätys, reilu 200 g/vk vaikka ollu joulu ja uusivuosi välissä ja syötykki sen mukasesti. Kerranki oon tyytyväinen tuohon :D

Ja se sukupuoli... Ei selvinny taaskaan.. En tiiä pitäskö mun käyä yksityisellä kerran ja jos ei sielläkään näy niin sit ei.. Mulla on vaan niin hirveet määrät tytön vaatetta että ku tietäs onko tyttö ni ei tarvis ostaa mitään ja taas poikaa en vihti pukea pinkkeihin hörhelöihin.. Niitä ku S:lta on aik paljo jääny, meijän keskosrääpäle ku käytti niitä 50-56-62 melkeen puolivuotiaaksi asti..

Jatkoa.. soitimpa naapurikunnan  yksityiselle ja eivät tee enää näillä viikoilla ultrauksia, jotenka en taida lähteä tonne reilu 100 tai 150km päähään, joten salaisuutena taitaa pysyä h-hetkeen  asti ellei satu näkymään vielä niissä kahdessa (?) ultrassa mitä täällä on jäljellä..
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! :)