sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

36+3

Nyt tässä viimein alkaa tuntee olevasa raskaana. Viikon sisällä alkanu supistelee ihan päivittäin, enemmän tai vähemmän. Öisin ei saa nukuttua kunnolla. Järkyttävät liitoskivut, kyljen kääntäminen yhtä tuskaa. Taidanki aikaistaa hieronta-aikaa, tuntuu meinaan niskat olevan jo melko jumissa. Enää muutama päivä ja vauva on "virallisesti" täysaikainen!! Jee! Tiistaina pitäs taas mennä käymään äippäpolilla painoseurannassa. Oma neuvolatäti ei enää uutta aikaa varannu, katotaan siirrynkö kokonaan nyt synnärin riesaksi :))
Pikkutyyppiä varten alkas kaikki olee valmista, tosin sairaalakassi pitäs pakata loppuun vielä. Viime viikolla kävin neuvolassa niin itseni ku esikoisen kans, mulla otettiin viimestä kertaa rh-vasta-aineet, vauvaki ilmeisesti painunu aika alas ku tätin piti ultralla tarkistaa mihin pää on hävinny..

Jännää tää nyt vasta onki ku S:n aikana ei mitään tällasia ihme oireita ja kipuja ja poltteluita yms kerennyt tulemaan, tai sit mä tälläkertaa vaan rekisteröin pienimmätki risaukset.. Ollaan niinku ensikertalaisia tässä. Toivon todella vaan että mies on maisemissa sillon ku synnytys käynnistyy, mukava muuten sit yksin täällä kehitellä äkkiä tyttö johonki hoitoon ja et millä mä ite lähen, matkaan menee se tunti ja ois se nyt paljo mukavampi ku ois mies mukana.. Huvittava muuten mikä dementiakin mulle iskeny, aloin tänään leipoo omenapiirakkaa ja jauhoja lisätessä unohin monta desiä olin jo laittanu, samoin ku et paljo olin laittanu leivinjauhetta. No, piirakasta tuli lätsähtäny ja se maistu ihan kananmunalle et paha mennä sanoo missäkohtaa meni pieleen.. :DD Mut mepä lähetään pikkuneitin kans nukkumaan näin kerranki ajoissa ku isimieski lähti parituntia sitte ajelee taas etelää kohti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! :)