tiistai 5. marraskuuta 2013

Tangle Teezer

Suosittelen, suosittelen, suosittelen! Miks mä en oo aiemmin uskonu kaikkien kehuja kyseisestä hiusharjasta, vaan enää ei oo tarvetta vaihtaa. Imetys vie multa jo valmiiksi hiukset päästä, ja harjaamalla niitä lähtee aina ihan tajuton määrä. Vaan tällä ei lähde läheskään niin paljoa, ja mikä parasta, ei satu niin paljoa, vähän niinku sais päähieronnan samalla. Tää yhistettynä siihen lasten Muumi-selvityssuihkeeseen niin kyllä pärjää hyvin näin pitempien ja kovasti takkuun menevien hiusten kans. Hintahan tuossa on se mikä ehkä mietityttäny, tää makso joku reilu 16 e kun netistä tilasin, mutta on kyllä hintansa arvonen.

10 kommenttia:

  1. Meillä sama suihke käytössä, sekä tyttärellä että mulla. Ihan huippu on! Tangle teezeriä oon toivonut jo ikuisuuden, josko nyt saisin lahjaksi kun en muuten raski kyllä ostaa ;) Tästähän on tullut se hiukan pienempi lasten malli ja sen aion käydä palkkapäivänä tytölle ostamassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti sun toive on mennyt perille :) mäkin ostin tän halvimman sokokselta. Me käytetään tytön kans samaa. Se inhoaa muita hiusharjoja ku käy kuulema kipeetä mut tästä ei tuu valitusta :) ja näitähän on kai just matkakokosena vai onkohan se sama kuin se lasten malli? En oo hintoja katsonu et mitä ne on.

      Poista
  2. Mulla myös tangle teezer päivittäisessä käytössä ollut jo pitkään. Lisäksi kerastase elixir ultime -öljy, pahimmatkin takut selviää ja hiukset jää sileiksi ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kyllä ihan huippu! Tuo öljy onki ihan uus mulle.. pitänee kokeilla ku S valittaa aina et äiti et käytä mun muumia :D ois mammalleki omat tukkatökötit ;)

      Poista
  3. Pitää tuo varmaan itsekin jostain ostaa, kun on nyt niin paljon tullut kehuja harjasta! :D Minä ja tyttö kun ollaan molemmat aika takkutukkia. ;))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on kyllä hyvä :) ja tuo muumisuihke kans kyllä yhensortin ihmeaine ;D suosittelen :)

      Poista
  4. Mä voitin ton blogiarvonnasta ja rakastan sitä!!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi sulla on ollut tuuria :) kyllä siitä tuli ihan munkin lemppariharja! :)

      Poista

Kiitos kommentista! :)