lauantai 12. huhtikuuta 2014

Pääosassa syöminen

Pahoinvointia mulla ei tässä raskaudessa oo ollut ollenkaan, sitä pientä ällötystä vaan. Ruoka on siis maistunut! Onneksi kuitenkin liikkumapuolikin on ihan suht kunnossa niin ei oo paino liikaa päässyt nousemaan :)
 Tää tonnikalarisotto oli niiin hyvää, tein ekaa kertaa ja teen kyllä toistekkin. Tytötkin tykkäs, ja vieläpä suht terveellistäkin kun käyttää täysjyväriisiä.
 Eräänä yönä mua alkoi ihan älyttömästi tekee mieli lettuja kermavaahdolla ja kinuskikastikkeella, seuraavana päivänä pidettiinki lettupäivää. Pikkusisko oli käymässä tytöillä leikkikaverina.
 Mansikka-mustikka-vanilja-soijajugusmoothie.
 Lämppärileipiä iltapalaksi lenkin päätteeksi :P
 Uusin pakkomielle, päärynävaniljajäätelö kinuskikastikkeella. <3
 Ruisnappeja, yrttituorejuustokurkkukinkkujotain täytteellä.

 Myös pitsaperjantaita on pitäny viettää :D
                                                                   Aamupala <3
                                                           Sunnuntaiaamujen perinne

Ruoka on vaan niiiin hyvää. Oon kyllä yrittänyt nyt panostaa siihen ruoan terveellisyyteen.

2 kommenttia:

  1. nammm mitä ruokia :P mä en tiedä mikä mua vaivaa nyt imetysaikana, mut mikään makea ei maistu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) oiski hyvä ku ei makeat maistuis :DD mullakaan ei imetysaikana karkit yms maistunu, mikähän sen tekee?

      Poista

Kiitos kommentista! :)