keskiviikko 23. huhtikuuta 2014

Vinkki

Meillä syödään nykyisin ihan liian vähän kalaa. Kerran parissa viikossa tulee ehkä laitettua. Niin helppoa kun se oisikin nakata se lohi uuniin. Noh, onneks niitä hyviä rasvoja saa purkistakin. Meillä on ollu niitä kalan mallisia pehmeitä "tabletteja", mut tyttö ei yhtään tykännyt niistä.

Viimeks apteekissa käydessäni huomasin tällasen uutuuden, jossa ei muita vitamiinilisiä ollut. Näin raskaana ku on A-vitamiini kiellettyä niin mäkin pystyn tota käyttämään. Tää on oikeesti hyvää ja se paha kalanmaksaöljyn maku ei tuu missään kohtaa läpi. Molemmille tytöille maistuu! Pistäkääpä kokeiluun mikäli teillä(kään) ei tuu tarpeeksi kalaa syötyä. Mä yritän skarpata ja alkaa myös laittaa kalaa useammin :)

3 kommenttia:

  1. Mä oon käyttänyt kans tuota nyt parisen kuukautta ja oon tykännyt! Huomasin vaan, et ainakin mua se jotenkin röyhtäyttää koko ajan? Siis otan aina iltaisin niin ei häiritse röyhtäily koko päivää :D

    VastaaPoista
  2. Pöh, oishan se pitänyt arvata, ettei meidän kylän apteekissa tätä ollut :/

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! :)