sunnuntai 13. heinäkuuta 2014

Ihanaa hellettä

Nyt on kyllä viimepäivät saatu nauttia aivan ihanista ilmoista. Toki tämä maha tuo pienen tukalan lisän tähän oloon, mutta parempi kun tarkenee. Isompi neiti pääsi edellisviikonloppuna isin kans kalastamaan tuohon järvelle, ja olihan ne pikkusintit pitäny ottaa mukaan äitille näytettäväksi. Kovin oli ylpeä kalastaja, niin kuin pitääkin :D






 
 
Eräänä päivänä mies innostui tekemään mulle kukkapenkkiä, vaikka mun viherpeukalo löytyy keskeltä kämmentä. Yleensä mulla kukat ei pysy hengissä kovin kauaa jostain kumman syystä. Ne mun tomaattikurkkuistutuksetki mitä aiemmin mainostin täällä, niin kuolivat kun osa unohtui kylmäksi yöksi ulos ja loput unohdin kastella. Ehkä mä vielä joskus opin. No kuitenkin, vanha kaivonrengas laitettiin pihavalon ympärille ja vielä onneksi löytyi Multasormesta kukkia hyvällä alennuksella.
 
 

 
 

 
 

 
 
















Mä en vaan kyllästy näihin meidän pihamaisemiin ikinä <3 Maalaismaisemaa parhaimmillaan, lehmätkin laiduntaa viereisellä pellolla :) Toivottavasti nämä hyvät säät jatkuvat vielä pitkään, ensi viikolla meillä riittääkin vilinää kun mun pikkuveli ja -sisko tulee meille viikoksi lomailemaan, vanhemmat lähtee lomareissulle. Ajateltiin käydä uimassa, sirkuksessa, eväsretkellä ja saa nähdä mitä keksitään. Kerrankin on tytöille leikkikavereita aamusta iltaan.





Onko teilläpäin saatu nauttia näistä +25 ilmoista?

6 kommenttia:

  1. On teillä kyllä ihanat maisemat! :) Voi kun itsekin löytäisi vielä joskus sen oman unelmakodin jostakin maaseudulta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On :) Toivottavasti löydätte! Mä en osais kaupungissa asua ollenkaan :) pitää olla tilaa :D

      Poista
  2. Hieno tuo kukkapenkki! Ja joo, on kyllä ollut välillä kyllä toodella tukalaa! Sais jo mun puolesta vähän hellittää, vaikka uimassa onkin mukava käydä.. :d

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Tukaluudet vaan jatkuu :D Mä en oo vielä selvinnyt uimaan asti, en jotenki oo uskaltanu vielä :)

      Poista
  3. Ihanat on ilmat, ja nuo maisemat teillä - maalaismaisemaa parhaimmillaan. ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Ne on, peltoa ja vettä, vielä kun ois vähän metsää vieressä :)

      Poista

Kiitos kommentista! :)